Success stories @ Αθήνα – Δημήτρης Μπίστης

Success stories @ Αθήνα - Δημήτρης Μπίστης

O Δημήτρης Μπίστης, μετά από μια πολύχρονη επαγγελματική πορεία στον τραπεζικό και οικονομικό τομέα και επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό,  τα τελευταία χρόνια αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στον τομέα του coin laundry και έχει ανοίξει 4 franchise καταστήματα easywash Self Service Laundry.

Από το 2019,  σταδιακά άνοιξε τα καταστήματα easywash με επαγγελματικά πλυντήρια με κέρμα για το κοινό, που λειτουργούν στην οδό Φιλολάου 118 στο Παγκράτι,  στη οδό Ραγκαβή 53-55 στου Γκύζη, στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας 108 στην Νεάπολη, καθώς και πρόσφατα το νέο κατάστημα στην Ιπποκράτους 151.

  • Ποιοι λόγοι οδήγησαν τα επιχειρηματικά σας βήματα στον χώρο του coin laundry franchise?

Τα προηγούμενα 10 χρόνια ζούσα στο εξωτερικό, είχα δει πώς λειτουργούσαν αυτά τα καταστήματα και στην Αμερική και στην Ευρώπη, και έκρινα ότι αξίζει τον κόπο να επενδύσω σε αυτόν τον τομέα.

Παράλληλα, λόγω του ότι η επιχειρηματική μου δραστηριότητα με κάποια καταστήματα video club που είχα την τελευταία δεκαετία στην Αθήνα ήταν σε πτωτική πορεία, αναζητούσα μια αποδοτική επιχειρηματική επένδυση και η λύση με τα franchise πλυντήρια με κέρμα ήταν η κατάλληλη επιλογή.

  • Γιατί επιλέξατε την easywash Self Service Laundry?

 Οι πρώτες συζητήσεις με την easywash είχαν ξεκινήσει από το 2010-11, αλλά επειδή ήμουν στο εξωτερικό και πηγαινοερχόμουν στην Ελλάδα ήταν δύσκολο τότε να ξεκινήσω αυτό το επιχειρηματικό εγχείρημα. Τελικά, με την επιστροφή μου στην Ελλάδα τo 2019 αποφάσισα να ανοίξω και το πρώτο μου easywash franchise κατάστημα.

 Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η πολύ καλή επικοινωνία με την εταιρεία και τον υπεύθυνο της εταιρείας τον κ. Κουδουνά. Με ενημέρωσαν αναλυτικά με το business plan, τα οικονομικά στοιχεία, την after sales τεχνική υποστήριξη, μου έλυσαν όποιες απορίες είχα στο εμπορικό κομμάτι, με συμβούλεψαν και έτσι επέλεξα την easywash.

Επίσης, τα καταστήματα easywash είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να προσφέρουν μια εύκολη και ευχάριστη εμπειρία στον πελάτη. Μιας και δεν υπάρχει προσωπικό στα καταστήματα, στα easywash έχει προβλεφθεί το καθετί, ώστε κάθε βήμα σε όλη τη διαδικασία της επίσκεψης του πελάτη για το πλύσιμο και στέγνωμα των ρούχων του, να είναι απλό και εύκολο.

  • Πώς ήταν η επιχειρηματική σας πορεία μέχρι στιγμής με τo franchise easywash Self Service Laundry?

Το 2019 άνοιξα το πρώτο μου κατάστημα easywash στο Παγκράτι και στη συνέχεια ακολούθησαν και τα επόμενα 3  καταστήματα. Τα τελευταία 3 χρόνια αυξάνονται τα μαγαζιά μου και δεν το έχω μετανιώσει φυσικά. Αυτό κάτι δείχνει!  Γιατί όχι και σε ένα επόμενο κατάστημα στο μέλλον, πάντα σε σχέση με τα άλλα καταστήματα βέβαια, γιατί η μία δουλειά βοηθάει την άλλη.

Παράλληλα, έχω ανοίξει και ένα franchise κατάστημα café και δραστηριοποιούμαι και στον τομέα αυτό.

  • Εφόσον δραστηριοποιείστε και στον τομέα της εστίασης, για ποιους λόγους επιλέξατε να επενδύσετε και να ανοίξετε περισσότερα καταστήματα easywash Self Service Laundry αντί για ένα επιπλέον café?

 Καταρχάς, τα καταστήματα easywash δεν απαιτούν την παρουσία σου, οπότε μπορείς παράλληλα να ασχοληθείς και με κάτι άλλο. Επίσης, κατά την γνώμη μου το franchise easywash έχει καλύτερες αποδόσεις σε σχέση με την εστίαση γενικά… και από ένα café και από ένα εστιατόριο. Με την εστίαση την δεδομένη στιγμή δεν θα προχωρούσα σε επιπρόσθετο μαγαζί γιατί έχει και αρκετά μειονεκτήματα που δεν μπορείς να τα παρακάμψεις, μεγάλα έξοδα, μισθούς υπαλλήλων κτλ.

  • Tί υποστήριξη έχετε λάβει από την easywash και πώς ήταν η συνεργασία σας μέχρι τώρα?

Σχετικά με την συνεργασία μου με την easywash μετά από τόσα χρόνια μπορώ να πω ότι είναι άψογα τα πράγματα.

Επίσης, το επιχειρηματικό μοντέλο των καταστημάτων easywash με κάλυψε πλήρως γιατί είναι έτσι φτιαγμένο που υπάρχει πρόβλεψη για όλα τα εμπορικά και τεχνικά θέματα που μπορεί να προκύψουν.

  • Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που έχετε αντιμετωπίσει στις επιχειρήσεις σας?

Πέρα από το εμπορικό και οικονομικό κομμάτι, έχω κάποιες γνώσεις και σε τεχνικά/κατασκευαστικά θέματα, και με βοήθησαν οι γνώσεις μου αυτές στο να έχω άποψη και να δίνω άμεσα λύσεις σε κάποια τεχνικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στην καθημερινή λειτουργία.

Γενικά, δεν είχα κάποια ιδιαίτερη δυσκολία που δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω.

  • Η σχέση σας με τους πελάτες πώς είναι?

Στα καταστήματα όπως γνωρίζετε, δεν είμαστε παρόντες κατά την διάρκεια της λειτουργίας τους. Παρ ’όλα αυτά όμως, γνωρίζω κόσμο στις περιοχές που έχω ανοίξει τα καταστήματα και έχω θετική ανταπόκριση από τους πελάτες. Σε γενικές γραμμές είναι ευχαριστημένοι. Και αν υπάρξουν και κάποια παράπονα όλα λύνονται, είτε από το τηλεφωνικό κέντρο είτε από εμένα.

  • Κατά την γνώμη σας ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην επιτυχημένη λειτουργία των καταστημάτων?

 Ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ενός καταστήματος είναι το σημείο που βρίσκεται  το κατάστημα, και πιστεύω ότι έχω τα καταστήματα μου σε καλά σημεία, στα οποία δεν υπάρχει και ιδιαίτερος ανταγωνισμός. Επίσης, η τιμή για το πλύσιμο και το στέγνωμα των ρούχων είναι προσιτή σε σχέση με κάποιο στεγνοκαθαριστήριο, γεγονός πολύ σημαντικό τις μέρες μας.

  • Τί σας προβληματίζει για το άμεσο μέλλον?

Δεδομένης της κατάστασης, με προβληματίζει το ενεργειακό κόστος με τις αυξήσεις στο φυσικό αέριο και στο ρεύμα. Αυτό δεν το περιμέναμε, υπάρχουν πάντα απρόβλεπτοι παράγοντες αλλά και αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι του «επιχειρείν».

  • Θα συμβουλεύατε κάποιον φίλο σας να ξεκινήσει την δική του επιχείρηση easywash?

Ναι εννοείται. Ανεπιφύλακτα θα έλεγα! Βεβαίως και αν ήταν και φίλος μου θα του έδινα και τις κατάλληλες συμβουλές για το ξεκίνημα του, γιατί η εμπειρία είναι σημαντική.

Σας ευχαριστούμε πολύ!